Klachtenprocedure

Waarvoor kan je bij ons terecht?

Loopt het al eens fout of voel je je door ons verkeerd behandeld, aarzel niet en kom met ons praten. We zijn er voor jou en samen kunnen we de problemen oplossen.

We zijn wel gebonden aan de regelgeving. Oplossingen over bv. huurproblemen of toewijzingen moeten dus stroken met de wet.

Slagen we er niet in om samen een oplossing te vinden, dan kan je klacht indienen.

Dien je klacht in bij de betreffende persoon.

Heb je een probleem als huurder?

Signaleer meteen je probleem, mondeling of telefonisch.

Stel je een technisch probleem vast in de woning, vermeld dan duidelijk over welke woning het gaat en wanneer wij de woning kunnen bezoeken.

Je krijgt dan meteen informatie over wanneer we je verder kunnen helpen en maken we er werk van. Je verneemt hoe en tegen wanneer we jouw probleem gaan aanpakken, wie dit gaat doen en hoe je deze persoon kunt bereiken. Soms kunnen we jouw probleem snel oplossen, soms moet je even geduld hebben.

Eventueel vragen we om je te ontmoeten zodat we de zaak kunnen bespreken of jouw woning kunnen bekijken, zeker als de toestand ervan te wensen overlaat.

Vind je de voorgestelde oplossing of de manier waarop je (probleem) werd behandeld niet correct?

Indien uw probleem niet is opgelost, kan u een afspraak vragen met een verantwoordelijke door het klachtenformulier in te vullen.

Heb je een probleem als kandidaat huurder?

Signaleer meteen je probleem, mondeling of telefonisch.

Heb je een probleem met je kandidaten dossier, vermeld dan duidelijk je naam en je inschrijvingsnummer zodat wij het dossier kunnen opzoeken.

Je krijgt dan informatie over wanneer we je verder kunnen helpen en maken we er werk van. Je verneemt hoe en tegen wanneer we jouw probleem gaan aanpakken, wie dit gaat doen en hoe je deze persoon kunt bereiken. Soms kunnen we jouw probleem snel oplossen, soms moet je even geduld hebben.

Eventueel vragen we om je te ontmoeten zodat we de zaak kunnen bespreken.

Indien u probleem hierna niet is opgelost, kan u een afspraak vragen met een verantwoordelijke door het klachtenformulier in te vullen.

Heb je een probleem als eigenaar ?

Signaleer meteen je probleem, mondeling of telefonisch aan de betreffende persoon.

Omschrijf zo duidelijk mogelijk het probleem dat je wil melden. Vermeld alle nuttige gegevens die belangrijk zijn om het probleem te kunnen onderzoeken.

We bezorgen je informatie over hoe en tegen wanneer we jouw probleem gaan aanpakken, wie dit gaat doen en hoe je deze persoon kunt bereiken. Soms kunnen we een probleem snel oplossen, soms moet je even geduld hebben.

Eventueel vragen we om je te ontmoeten zodat we de zaak kunnen bespreken.

Vind je de voorgestelde oplossing of de manier waarop je (probleem) werd behandeld niet correct?

Indien uw probleem niet is opgelost, kan u een afspraak vragen met een verantwoordelijke door het klachtenformulier in te vullen.